Organizacja i archiwizacja
Organizacja i archiwizacja – skorzystaj z etykiet do oznaczania dokumentów
Każda instytucja posiada dokumenty, które wymagają archiwizacji. W tym przypadku konieczne jest takie oznaczenie, aby nawet po latach bez trudu odnaleźć potrzebne papiery. Jak tego dokonać? Dzięki etykietom do organizacji i archiwizacji dokumentów, które powinny znaleźć się na wyposażeniu Twojej firmy.
Stwórz oznaczenia, które ułatwią pracę
W naszym asortymencie przygotowaliśmy dla Ciebie etykiety do archiwizacji i organizacji dokumentów. Ich główne zalety to różnorodność dostępnych rozmiarów oraz kolorów. Dzięki temu będziesz mógł stworzyć oznaczenia, które ułatwią poszukiwanie odpowiednich papierów i pozwolą zapanować nad biurowym chaosem. Nasze etykiety charakteryzują się wysoką trwałością, co jest bardzo istotne podczas przechowywania dokumentów w archiwum. Ponadto mogą być używane zarówno w drukarkach atramentowych, jak i laserowych. Jesteśmy przekonani, że dzięki naszym produktom Twoja firma zyska zupełnie nowe oblicze, a znalezienie niezbędnych akt stanie się dziecinnie proste.
- Produkty przemysłowe
- Artykuły biurowe
- Urządzenia i eksploatacja
- Etykiety i oznaczanie
- Uniwersalne
- Na listy i koperty
- Na paczki i przesyłki
- Organizacja i archiwizacja
- Ochrona i zabezpieczenie
- Tabliczki inspekcyjne
- Na nośniki danych
- Identyfikatory imienne
- Oznaczanie
- Zawieszki z laminatu
- Tabliczki z laminatu
- Folie
- Wizytówki
- Ostrzegawcze
- Na przetwory, butelki i inne
- Inne
- Metkownice i drukarki do oznaczania
- Etykiety cenowe
- Oznaczanie i ochrona magazynowa
- Artykuły szkolne
- Artykuły spożywcze
- Chemia gospodarcza
- Prezenty
- Artykuły sezonowe
- BIURO
- PRZEMYSŁ
- SZKOŁA I DOM
- Teczki i aktówki harmonijkowe
- Promocje
Producent
Kolor
Rodzaj
Cena
-
od
do