+48 32 356 30 88 +48 601 476 812
DARMOWA DOSTAWA OD 250 ZŁ



Organizacja i archiwizacja

Organizacja i archiwizacja – skorzystaj z etykiet do oznaczania dokumentów

Każda instytucja posiada dokumenty, które wymagają archiwizacji. W tym przypadku konieczne jest takie oznaczenie, aby nawet po latach bez trudu odnaleźć potrzebne papiery. Jak tego dokonać? Dzięki etykietom do organizacji i archiwizacji dokumentów, które powinny znaleźć się na wyposażeniu Twojej firmy.

Stwórz oznaczenia, które ułatwią pracę

W naszym asortymencie przygotowaliśmy dla Ciebie etykiety do archiwizacji i organizacji dokumentów. Ich główne zalety to różnorodność dostępnych rozmiarów oraz kolorów. Dzięki temu będziesz mógł stworzyć oznaczenia, które ułatwią poszukiwanie odpowiednich papierów i pozwolą zapanować nad biurowym chaosem. Nasze etykiety charakteryzują się wysoką trwałością, co jest bardzo istotne podczas przechowywania dokumentów w archiwum. Ponadto mogą być używane zarówno w drukarkach atramentowych, jak i laserowych. Jesteśmy przekonani, że dzięki naszym produktom Twoja firma zyska zupełnie nowe oblicze, a znalezienie niezbędnych akt stanie się dziecinnie proste.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium